Jasa Pembuatan Yearbook di Jombang











Sebelumya kami menawarkana Jasa pembuatan Yearbook di Mojokerto - Bagi anda yang kini berada di gred 9 dan 12, tahun ini anda akan sibuk dengan banyak cara, salah seorang dari mereka untuk buku tahunan. Setiap tahun buku mesti punya tema yang unik dan tentunya berbeza di setiap sekolah. Dan kadang-kadang kerana tema-tema ini, anda hanya memiliki masalah memilih pakaian dan gaya yang sesuai untuk baik dan tidak pakaian yang salah.

 - Kamu sekarang anda tidak perlu dikelirukan lagi. Hipwee memiliki pelbaga
i penyelesaian gaya yang boleh anda gunakan untuk 8 tema buku tahunan yang berbeza. Dengan gaya ini, anda tidak hanya bisa cantik dan memadankan tema, tapi juga melihat yang paling "wow" diantara yang lain.

1. Vintage

Vintage sebagai tema tema foto sangat sering dijumpai. Saya fikir hampir setiap tahun dan setiap tahun akan membuat tema vintaj vintaj. Tema ini adalah mudah, pakaian dan peralatan boleh diperolehi dengan cara yang agak mudah, dan sudah pasti hasil fotografi yang baik juga menarik.

Oleh kerana tema ini agak populer, kamu pasti mahu lebih menarik dan menonjol yang lain bukan? Nah, gaya vintage la Taylor Swift dan Grace Kelly ini bisa menjadi inspirasi anda.

2 .. Gambar The Yearbook Dengan Tema Berkelah di Taman,

Di samping pantai, ada juga tema yang tidak kurang warna dan ceria, iaitu berkelah di taman. Agar sesuai keinginan anda dengan tema ini, anda perlu memilih gaya pakaian yang sesuai. Salah dengan perpaduan blaus yang dibuat dari rok suar warna yang nipis dan terang juga. Kedua-dua item boleh sama rata atau juga bisa dipilih satu yang berpola. Hanya kreatif terbangun! Nah, untuk memperkayakan gaya anda, pakai kasut atau baji kasut, ikat kepala warna terang, dan juga beg kegemaran anda, ya!

Pencocokan make up: semula jadi dengan pemerah pipi dan gincu dalam oren atau merah jambu, rambut boleh diratakan, tergantung kuda, atau terselip dengan kemas.


Apabila kalian berminat silahkan hubungi kami kami beralamatkan Jln. Imam Bonjol Gg XII No. 23 Kec Kertosono. Hanya 15 menit dari Kota Jombang

Share this: